WHAAAATTAA!!!

Ojjoojojoj.... märks att man inte haft internet  på läääänge, så det är väl bäst ja uppdaterar lite :P

För er som inte visste så bor ja numera i sverige igen... rättare sagt i Lina, Eda, tillsammans med min fina pojkvän:) flyttade hem sista maj. Känns riktigt skönt men saknar såklart alla i oslo:)

9 Maj började jag jobba på ÖoB i Charlottenberg, inte roligaste jobbet, men med superhärliga kollegor och en lagomtbra inkomst så duger de absolut!

I Mars hände det mkt... vi fick ju våran bäbis Zappo som nu är 8 månader :) han växer med stormsteg. Jag är lite tveksam över det där med jakten då han "råkat" bli lite av en kakhund :P hihi... min bääääbis !!

Jag fick även hem ett riktigt stjärnskott, hästen Rufeya:)
va lite skeptisk till en början, men redan efter en vecka hade hon stulit mitt hjärta den damen :D underbara häst!!
tillbringar största delarna av dygnet i stallet tillsammans med henne:)
Vi har varit på en del träningar och jag tkr det har gått suveränt, å tävlingsdebuten går av stapeöm 3 september i eda !! :) ska bli spännande.

Våran lilla familj kommer utvecklas ytterligare om ett par veckor, jag har fått en katt av Daniel, så äntloigen en röd/vit hankatt vid namn, såklart, Måzart den II. 

Jag har bleve en riktig bonnmor här hemma, älskar att gå upp tidigt, sätta på kaffet å gå ut i stallet. JObbar över dagen, sen blire timmar i stallet om kvällen till sent på natten.
Jag kan inte bli lyckligare!

Blir dåligt med utgång å umgänge med kompisar, men det gör de ju mkt roligare dom få gångerna man hittar på ngt. Och jag vet att mina vänner alltid finns där oavsett! <3
men jag lägger nästan all min energi på stallet och rufeya nu för tiden, för det är de jag älskar mest att göra, så länge jag får göra de ja älskar mest så är jag mer än nöjd :)

Sååå en liten update om mitt liv... hoppas ni gillar de, för ja älskar de :)

puss hej<3




ja å rufeya på sandraträning.



ja å zappo in action:P



och kärleken såklart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0