Fredag 04.02.11

Kaaaboooomm!!

Känns att våren är på väg:) men det kommer säkert mer snö frampå här..
Som ni märkt så har inte jag så mkt att skriva om så jag använder min blogg mer som en dagbok:P
Här kommer senaste nytt..

Åkte till oslo i måndas för att jobba ett par dagar. På tisdagen kom Linda för att stanna hos mej ett tag :) så vi drog på bio med hanna och linda och jessica :) vi såg på "Burlesque", den nya med christina agulire och sher.. så himla bra film! den ska jag KÖPA på dvd och den ska få sin guldplats i hyllan.. jaa, så bra var den :)
På onsdagen va jag och Linda hos björn (han som vi bodde hos i början va våran oslokarriär) och han tjej charlotte som bjöd på supergod middag!! Efter maten drog vi till en stand up bar.. insåg att jag och komikerna har nog inte samma humor, men jag tyckte ett skämt va bra:

-Har du hört historien om den trötta grisen?
-Nää..
-Han drog te england och blev pigg (pig).

haha.. asgarv! så nu vet vi vad jag har för humor :)

Efter jobb på torsdagen drog jag hem där linda väntae på mej, så åkte vi ner till stan och käka lite mat på egon innan vi tog tåget hem till sweden :)
Daniel fyllde år igår så han fick lite pkaet å så när ja kom hem, men sen somna  ja rätt fort, sliiiiten xD

idag är väl ändå en härlig dag. gick upp halv 8 imorse för att mata och släppa ut hästarna.
Sen gick jag in och laddade en maskin med tvätt och städa å dola lite, och lite mer tvätt å disk hehe.
Tog en paus så gick ut te stallet och tog en härlig skrittur på Zigge med Elin och Barry ca 1 timme. Zigge som inte är igång va gansla trött när vi kom tillbaka efter att ha bråttats med dej djupa snön ute på skogsstigarna :P
Nu är jag inne igen och tvättar ännu en maskin..  senare ska ja ut te stallet igen å göra färdigt de sista.. så himla lyx att ha hästen på samma ställe som man bor asså:D

NU vila en liten stund..

Hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0