15 Januari 2010.

God morgon alla !
Dålig uppdatering, ja vet! men jag har faktiskt ett liv också :P
i veckan har jag jobbat, 3 dagar bara men de känns så himla skönt. Kom hem i torsdaskväll..
Igår fixa ja med lite saker å sen blev de vargsafari med daniel å fredrik.. som tur va, inga vargspår:) så daniel blev hemma från jakten idag! yeees!
är glad.. inte bara för att vargarna är så duktiga att hålla sej undan, utan också för att daniel slipper skjuta ngn å riskera att hela familjen blir hotad, som man tyvärr kan bli i vargjakten.

Idag ska ja en tur te ottebol å rensa ut alla mina saker från mitt liv när ja bodde i arvika för 1 år sen :P
åsså ska ja se om ja finner alla hästsaker som ja kan göra rent för dom kommer till användning igen! ÄNTLIGEN!! jag har fått stallplats här hemma på gården, har dock ingen häst än men de kommer :) ska bli sååå kul!
Åsså har daniel äntligen fått sin gråhundsvalp, men den ska vi hämta i mars typ.. vi kommer bli en liten familj här hemma.. bönner xD men ja gillert !

nu ska ja dricka kaffe!
Hade*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0