Fredag 28.01.11

Hej allihop! vet att ja är askass på att uppdatera, men har man ett liv så har man:P
Sista tiden efter min morfars bortgång har ju varit väldigt upp och ner.. humörsvängningar till max:/
i onsdas vad det dags för begravning och ett sista farväl, det var det jobbigaste jag varit på. Va så nervös inför detta eftersom ja drömt så mkt konstiga drömmar om min morfar sista tiden. men det blev ett fint farväl, och nu vet ja att gubben sitter där uppe å kikar ner på oss. älskar dej morfar!<3

Annars så har det varit rätt lugnt med lite jobb och även hästsök.. men nu har ja hittat en häst som verkar fin och den kommer idag, ska bli spännande :)
har varit sjuk också hela veckan.. först feber å himla ont i halsen, när feber väl försvinner så blir ja tättare i näsa än nönsin :/ bläää!

En annan "kul" sak som hänt är väl att daniel, min jägarkarl som ja har då, har skjöte varg. det ät väldigt extas å daniel betraktas som en kändis efter att ha skjutit sveriges sista varg, ja lovar, telefon går varm! :P
Själv så är jag inte så happy på den där vargjakten.. men är glad för daniels skull, jakt är ändå hans största intresse.

Imörn äre börtafesten då som gäller, blir nog rätt lugnt för min del dock :)
men de märks! hehe.

nu har vi massor att göra egentligen, va uppe halv 8 imörse.. men inget kaffe fick ja för vattnet är borta :S
å ja som måste tvätta, diska å allt vare nu är. daniel har åkt för att hämta ved så vi kan hålla oss varma, jag får väl gå ut i stallet å grejja lite så länge :)

hade fint!

Kommentarer
Postat av: Johan

Begravningar är verkligen inte kul att behöva gå på.. Men bôrta festen är alltid rolig ju =)

2011-01-28 @ 09:37:36
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0