Torsdag 12/4-2012

Först och främst vill jag tacka alla för era fina kommentarer efter gårdagens inlägg! Det stärker mitt självförtroende betydligt! Tack alla <3

Va lite segare än vanligt imorse, sov ända till kl 11, inte likt mej! Men de va skönt att sova ut. Gjorde ett pass på jobbet idag då efter 2 dagars ledighet, en helt ok dag, plocka färdigt 2 pall på hem och hus, gött mä!! Det enda som sög va ju att solen våga ju såklart visa sej, BARA för att ja börjar jobba igen liksom!

Väl hemma igen blev de lite mat och en härlig dusch, sen ringde Daniel. Jag och Zappo tog en tur i bilen för att åka ner med en kniv. Det är nämligen såhär att Daniel hade med sin lillasyster på jakt nu ikväll och hon sköt sin första bäver. Grattis till sofia!

Personligen är jag inte så mycket för jakt, är allldeles för mycket djurvän:)
Det är ju lite kul för min sambo är ju jaktidiot, det är något jag får lära mej att leva med.

Nu ska jag dra igång en ljudbok som jag fått av min svärmor, "Niceville" heter den. Tror den ska vara bra, har redan lyssnat lite men jag har inte kommit så långt än.
Det får nog bli persika med vispad grädde till de, och kosa ner mig i sängen med Zappo:)

Har du någon bra ljudbok på lager ? Något tips?
Vill att det ska vara sådär spännande att man inte orkar slita sej!:)




//Lisa-Marie Kohlberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0