uppdaterar

Åhh herregud, vilken dag:) heldag i Arvika med Bästa Kusin och Bästa Vännen Jennifer! Va riktigt roligt, började med en fika på Nordells såklart, sen en runda på stan.
Handlade inte så mkt men ack va pengarna försvinner lätt :P På Hemtex blev det en jättefin dörrmatta som både jag och Sarah slängde oss över, åsså blev de två nya badrumshanddukar.
Vidare mot Kicki, för att få riktig experthjälp med smink, det sluta ju såklart med att jag hamnade i stolen och blev assnygg (dock bara halva ansiktet:P) och säger: "Jag tar rubbet!!" utan att tänka det viktigaste, hmm.. de va bara att dra kortet dä! hehe:) men nu har jag iaf riktiga grejjer som min hy förhoppningsvis kommer må bra av!
Vidare mot lite andra butiker men inget mer shopping, eller jo, bolaget såklart :) Sen åkte vi hem till Sarah och åt blåbärspaj och drack kaffe, samtidigt som ja slinga hennes hår:)

Klocka bar iväg, så jag och Jennifer brummade vidare till stan igen för att dra visakorte ytterligare två ggr, på Lidl och ICA. Men det är faktiskt ett måste:P

Nyss kommit hem och packat upp alla varor, vore ute en tur med hundarna och nu slappar ja en stund:)

Har haft en riktigt trevlig dag och det tackar jag Sarah och Jennifer för :) <3

Jag undrar att jag hur jag ska klara mej utan Jennifer till hösten?! :S usch... vill inte ens tänka tanken!

See yah // Lisa-Marie Kohlberg*



Kommentarer
Postat av: FISKAPAN

Du kommer klara dig braaa kommmer ju bara vara borta i ett halvår (: Du får vara tillgänglig på skype då när jag är ute och reser (:

2012-04-26 @ 15:49:44
URL: http://fiskapan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0