uppdaterar

mjaaa.. dagen gick ganska fort ändå idag, åkte till Eda och hälsade på Millan o Viking, åsså fick ja lukta lite häst, de va skönt, så nu känns de bättre igen :)

Sen åkte jag hem igen, då satte jag igång å bakade lite, kladdmuffins och chokladbollar, mumma!
En långpromenad ner till sjön med hundarna blev det på kvällskvisten.

Såg på Big Brother förut.
Alltså jag blir bara mer å mer less på han Marcelo, han beter sej ju som ett svin mot Annica. Också blir ja lite irriterad när hon inte fattar att han är en skitstövel, åsså ber HON om ursäkt?! Det är ju han som är svinet här!
Jaja

Nu tar jag kvällen, natti:)

Vad tycker ni om Annicas och Marcelos förhållande i BB-huset? Kommer det hålla på utsidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0